Lapset pääsevät tutustumaan maailman ihmeisiin Vivofit jr. 3 -aktiivisuusranneketta käyttäessään. Kestävässä laitteessa on uintiin soveltuva värinäyttö, useita kellotauluvaihtoehtoja sekä jopa 1 vuoden kestävä vaihdettava paristo. Aktiivisuusrannekkeella lapset tutustuvat opettavaisiin sovellusseikkailuihin eri puolilla maailmaa ja minipeleihin olemalla päivittäin aktiivinen 60 minuutin ajan. Vanhemmat voivat käyttää sovellusta yhteensopivalla älypuhelimella ja seurata lastensa askelmäärää, unta ja aktiivisuusminuutteja, antaa ja hallita tehtäviä, asettaa muistutuksia ja antaa palkintoja kannustuksena hyvästä käytöksestä. Uusi aktiivisuusajan seuranta auttaa lapsia pysymään aktiivisina. Kavereita voi haastaa Toe-to-Toe -askelhaasteisiin. Hätätilanteessa tarpeelliset lapsen ICE-kontaktin yhteystiedot näkee suoraan vívofit jr. 3 -laitteesta.
LEIKKIÄ AAMUSTA ILTAAN Tämän kestävän, uintiin sopivan kuntoilurannekkeen pariston virta riittää jopa 1 vuodeksi lataamista ei tarvita. Ranneke istuu mukavasti pienimpiinkin ranteisiin.
AKTIIVISUUS AVAA SEIKKAILUJA Avullasi lapsesi pääsee osallistumaan uusiin seikkailuihin ja tutustumaan taianomaisiin valtakuntiin Arielin, Bellen, Jasminen, Mulanin ja Tähkäpään mukana.
NAPAUTUSHAASTEPELI 60 minuutin aktiivisuus päivittäin avaa seikkailuja, ja mitä enemmän lapset kirjaavat aktiivisia minuutteja, sitä parempi mahdollisuus heillä on päästä pelaamaan sykettä nostavaa napautushaastepeliä.
KERÄTTÄVÄT JALOKIVET Saavuttaessaan päivittäisen aktiivisuustavoitteensa lapsi saa lisäksi palkinnoksi värikkäitä jalokiviä. Jalokivien avulla hän voi avata uusia alueita seikkailukartassa ja jopa omassa kuningaskunnassaan.
HAUSKOJA SEIKKOJA KUNTOILUSTA Aktiivisuus on tärkeää joka prinsessalle ja lapselle. Garmin Jr. -sovellus kannustaa lapsia pitämään lihakset toiminnassa antamalla tietoja kuntoilusta.
AJOITETUT SUORITUKSET Uusien ajoitettujen suoritusten avulla lapsesi voivat seurata askeleitaan ja arvioita kulkemastaan matkasta esimerkiksi leikeissä tai jalkapalloharjoituksissa. Tallennettuja suorituksia voi tarkastella myöhemmin Garmin Jr. -sovelluksessa.
HAHMOKELLOTAULUT Aktiivisuusranneketta voi mukauttaa kellotauluilla, joissa seikkailevat kaikki 12 Disney-prinsessaa.
ICE (HÄTÄTILANTEESSA) -WIDGET Kaikkeen kannattaa valmistautua. Lisää lapsesi hätäyhteyshenkilön tiedot ICE-widgetiin, jotta niitä voi käyttää nopeasti tarvittaessa.
SEURAA AKTIIVISUUTTA Garmin Jr. -sovelluksella vanhemmat voivat tarkastella esimerkiksi aktiivisuutta, vastuita, unta ja askaretietoja synkronoituaan tiedot yhteensopiviin laitteisiin.
ASKAREET JA PALKINNOT Määritä tehtäviä ja askareita sovelluksessa ja määritä palkinnon arvo virtuaalikolikkoina. Lapset voivat vaihtaa sovelluksen kolikoita sovittuihin palkintoihin.
YSTÄVÄLLISET MUISTUTUKSET Kun määrität askareita ja ajoitat hälytyksiä, lapsesi ranneke ilmaisee kuvakkeilla, mitä hänen pitäisi tehdä. Niitä voi määrittää näkymään viikoittain tai jopa päivittäin.
ASKELHAASTEET Toe-to-Toe-askelhaasteissa lapset voivat synkronoida tietonsa lähellä olevien kavereiden kanssa ja kilpailla keskenään ajastetuissa askelkisoissa. Myös vanhemmat pääsevät osalliseksi hauskanpidosta Toe-to-Toe-sovelluksella ja yhteensopivalla Garminin puettavalla laitteella.
PYSYKÄÄ AKTIIVISENA YHDESSÄ Muodosta yhteys lapsesi kavereihin Garmin Connect -sovelluksella ja muihin perheisiin Garmin Jr. -sovelluksella1. Voitte pitää yhteyttä ja osallistua usean perheen viikoittaisiin askelhaasteisiin.
LAPSITILA Ottamalla lapsitilan käyttöön Garmin Jr. -sovelluksessa voit sallia lapsen tarkkailla ja kuitata omia askareitaan rajoitetusti sekä tarkastella sovellusseikkailunsa viimeisintä tehtävää.
Lapset pääsevät tutustumaan maailman ihmeisiin Vivofit jr. 3 -aktiivisuusranneketta käyttäessään. Kestävässä laitteessa on uintiin soveltuva värinäyttö, useita kellotauluvaihtoehtoja sekä jopa 1 vuoden kestävä vaihdettava paristo. Aktiivisuusrannekkeella lapset tutustuvat opettavaisiin sovellusseikkailuihin eri puolilla maailmaa ja minipeleihin olemalla päivittäin aktiivinen 60 minuutin ajan. Vanhemmat voivat käyttää sovellusta yhteensopivalla älypuhelimella ja seurata lastensa askelmäärää, unta ja aktiivisuusminuutteja, antaa ja hallita tehtäviä, asettaa muistutuksia ja antaa palkintoja kannustuksena hyvästä käytöksestä. Uusi aktiivisuusajan seuranta auttaa lapsia pysymään aktiivisina. Kavereita voi haastaa Toe-to-Toe -askelhaasteisiin. Hätätilanteessa tarpeelliset lapsen ICE-kontaktin yhteystiedot näkee suoraan vívofit jr. 3 -laitteesta.
LEIKKIÄ AAMUSTA ILTAAN Tämän kestävän, uintiin sopivan kuntoilurannekkeen pariston virta riittää jopa 1 vuodeksi lataamista ei tarvita. Ranneke istuu mukavasti pienimpiinkin ranteisiin.
AKTIIVISUUS AVAA SEIKKAILUJA Avullasi lapsesi pääsee osallistumaan uusiin seikkailuihin ja tutustumaan taianomaisiin valtakuntiin Arielin, Bellen, Jasminen, Mulanin ja Tähkäpään mukana.
NAPAUTUSHAASTEPELI 60 minuutin aktiivisuus päivittäin avaa seikkailuja, ja mitä enemmän lapset kirjaavat aktiivisia minuutteja, sitä parempi mahdollisuus heillä on päästä pelaamaan sykettä nostavaa napautushaastepeliä.
KERÄTTÄVÄT JALOKIVET Saavuttaessaan päivittäisen aktiivisuustavoitteensa lapsi saa lisäksi palkinnoksi värikkäitä jalokiviä. Jalokivien avulla hän voi avata uusia alueita seikkailukartassa ja jopa omassa kuningaskunnassaan.
HAUSKOJA SEIKKOJA KUNTOILUSTA Aktiivisuus on tärkeää joka prinsessalle ja lapselle. Garmin Jr. -sovellus kannustaa lapsia pitämään lihakset toiminnassa antamalla tietoja kuntoilusta.
AJOITETUT SUORITUKSET Uusien ajoitettujen suoritusten avulla lapsesi voivat seurata askeleitaan ja arvioita kulkemastaan matkasta esimerkiksi leikeissä tai jalkapalloharjoituksissa. Tallennettuja suorituksia voi tarkastella myöhemmin Garmin Jr. -sovelluksessa.
HAHMOKELLOTAULUT Aktiivisuusranneketta voi mukauttaa kellotauluilla, joissa seikkailevat kaikki 12 Disney-prinsessaa.
ICE (HÄTÄTILANTEESSA) -WIDGET Kaikkeen kannattaa valmistautua. Lisää lapsesi hätäyhteyshenkilön tiedot ICE-widgetiin, jotta niitä voi käyttää nopeasti tarvittaessa.
SEURAA AKTIIVISUUTTA Garmin Jr. -sovelluksella vanhemmat voivat tarkastella esimerkiksi aktiivisuutta, vastuita, unta ja askaretietoja synkronoituaan tiedot yhteensopiviin laitteisiin.
ASKAREET JA PALKINNOT Määritä tehtäviä ja askareita sovelluksessa ja määritä palkinnon arvo virtuaalikolikkoina. Lapset voivat vaihtaa sovelluksen kolikoita sovittuihin palkintoihin.
YSTÄVÄLLISET MUISTUTUKSET Kun määrität askareita ja ajoitat hälytyksiä, lapsesi ranneke ilmaisee kuvakkeilla, mitä hänen pitäisi tehdä. Niitä voi määrittää näkymään viikoittain tai jopa päivittäin.
ASKELHAASTEET Toe-to-Toe-askelhaasteissa lapset voivat synkronoida tietonsa lähellä olevien kavereiden kanssa ja kilpailla keskenään ajastetuissa askelkisoissa. Myös vanhemmat pääsevät osalliseksi hauskanpidosta Toe-to-Toe-sovelluksella ja yhteensopivalla Garminin puettavalla laitteella.
PYSYKÄÄ AKTIIVISENA YHDESSÄ Muodosta yhteys lapsesi kavereihin Garmin Connect -sovelluksella ja muihin perheisiin Garmin Jr. -sovelluksella1. Voitte pitää yhteyttä ja osallistua usean perheen viikoittaisiin askelhaasteisiin.
LAPSITILA Ottamalla lapsitilan käyttöön Garmin Jr. -sovelluksessa voit sallia lapsen tarkkailla ja kuitata omia askareitaan rajoitetusti sekä tarkastella sovellusseikkailunsa viimeisintä tehtävää.
Saatavuustilanne myymälöissä voi vaihdella nopeastikin. Tarkka saatavuus pystytään todentamaan vain paikan päällä. Ale-hintaisia tuotteita ei ole mahdollista varata.