Kukkaro-palvelu muuttaa maksamista

HalpaHallissa voi nyt ostaa ilman käteistä tai maksukorttia

Kukkaro-palvelu muuttaa maksamista

HalpaHalli on ottanut käyttöön myymälöissään ja verkkokaupassaan uuden Kukkaro-palvelun. Kukkarolla asiakas voi tehdä ostoksia kuukauden ajan aina 1 500 euroon asti, jonka jälkeen asiakas maksaa kertyneet ostokset saamansa laskun perusteella ilman korkoa 14 päivän maksuajalla.

Kukkaro helpottaa monella tavalla koko perheen asiointia HalpaHallissa. - Verkkokaupoissa laskulla maksaminen on tavallista, mutta halusimme tuoda maksamisen helppouden myös kivijalkamyymälöiden asiakkaille. Kukkaro toimii käytännössä samalla periaatteella kuin aikanaan hyvin yleiset ja suositut ruokatilit, kertoo HalpaHallin verkkokauppapäällikkö Tapani Mustonen.
- Kukkarolla asiakas ostaa ilman maksukorttia tai käteistä. Sekä verkkokaupassa että myymälöissä tehdyt ostokset kootaan samalle laskulle, joka lähetetään asiakkaalle kerran kuukaudessa sähköpostitse.
Helppouden ja joustavuuden lisäksi maksamisesta on haluttu tehdä mahdollisimman turvallista.
Uusi palvelu mahdollistaa maksamisen myös osissa, koska joskus eteen voi tulla tilanteita, jolloin maksamiseen tarvitaan joustoa. Kukkaron 7 prosentin osamaksukorko on Mustosen mukaan erittäin kilpailukykyinen, sillä HalpaHalli halusi olla tässäkin tapauksessa nimensä veroinen.
Kukkaro-palvelun käyttöönotto tapahtuu nopeasti HalpaHallin verkkosivuilla. Kirjautumisen jälkeen avautuu näkymä, johon asiakas täyttää henkilötunnuksensa. Seuraavaksi järjestelmä tarkistaa luottotiedot ja avaa tilin, mikäli luottotiedot ovat kunnossa.

Tapani Mustonen,
verkkokauppapäällikkö