25.8.2022

Elokuun 25. päivä vietetään Itämeripäivää - HalpaHalli jatkaa mukana Itämeren suojelutyössä John Nurmisen Säätiön kumppanina

John Nurmisen Säätiön tavoite on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville, ja vuotuinen Itämeripäivä on säätiön käynnistämä jokavuotinen juhlapäivä meren kunniaksi. HalpaHalli osallistuu Itämeren suojelutyöhön säätiön kumppanuuden kautta - yhteistyötä on tehty jo kolme vuotta.

- John Nurmisen Säätiö on tehnyt vahvaa työtä Itämeren hyväksi. Yhteistyö on osa HalpaHallin jatkuvasti kehittyvää vastuullisuustyötä, ja pyrimme osaltamme toimimaan koko ajan ympäristöystävällisemmin, toteaa Kokkolan Halpa-Halli Oy:n toimitusjohtaja Janne Ylinen.

Vuonna 1992 perustetun John Nurmisen säätiön tavoitteena on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville. Säätiön hankkeissa parannetaan Itämeren tilaa vähentämällä mereen kohdistuvaa kuormitusta ja ympäristöongelmia, kuten rehevöitymistä ja luontokatoa.

Lisätietoja:
Janne Ylinen, toimitusjohtaja, janne.ylinen@halpahalli.fi, p. 020 718 2229

John Nurmisen Säätiö – Pelastamassa Itämerta

Vuonna 1992 perustetun John Nurmisen Säätiön tavoite on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville. Säätiön hankkeissa parannetaan Itämeren tilaa vähentämällä mereen kohdistuvaa kuormitusta ja ympäristöongelmia, kuten rehevöitymistä ja luontokatoa. Säätiön tehtävänä on myös vaalia, elävöittää ja välittää mereen liittyviä tarinoita sekä kulttuuriperintöä. Työtä ohjaavat tulokset ja vaikuttavuus. Säätiön toiminta rahoitetaan pääosin lahjoituksilla ja avustuksilla. www.johnnurmisensaatio.fi