Myymälästä ostetun tuotteen reklamoiminen on sujuvinta myymälässä. Otathan kuitin ja tuotteen mukaan reklamointia varten.
Kuitin kanssa myymälästä ostetun tuotteen reklamaatio voidaan hoitaa missä tahansa ketjumme myymälässä.
Mikäli myymälään on matkaa, tai reklamointi muista syistä suoraan myymälässä estyy, suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme reklamaation tiimoilta.
Verkkokaupasta ostettujen tuotteiden kohdalla olethan reklamaation tiimoilta suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme. Ethän palauta tuotetta ennenkuin olet saanut toimintaohjeet asiakaspalvelusta.
Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei ole mahdollista reklamoida myymälässä.
Tuotteen takuuaika on merkitty joko verkkokaupan lähetteeseen tai myymälän takuukuittiin.
Myymälästä ostettu tuote:
Myymälästä ostetuilla, myyntikuntoisilla tuotteilla on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus kuittia vastaan. Aletuotteilla on ainoastaan vaihto-oikeus.
Palautusoikeus ei koske lahjakortteja, alusasuja, uima-asuja, kosmetiikkaa eikä hygieniatuotteita.
Mikäli palautusehdot täyttyvät, voit palauttaa tuotteen mihin tahansa ketjumme myymälään.
Verkkokaupasta tilattu tuote:
Ennen palautusta tutustuthan palautusehtoihimme (alempana).
Jos päädyt palauttamaan tuotteen, täytä tuotteen mukana tullut lähete/palautuslomake. Merkitse jokaisen tuotteen kohdalle palautuksen syy-koodi.
Liimaa lähetyksen mukana tullut palautustarra paketin päälle. Huomaathan, että palautuslappua ei voi liimata suoraan tuotepakkaukseen, jotta pakkaus säilyy myyntikuntoisena. Paketoi tuote huolella, jotta se säilyy kuljetuksessa vahingoittumattomana. Säilytäthän myös palautusasiakirjojen kopiot, jotta voimme tarvittaessa jäljittää lähetystä seurantatunnuksen avulla.
Huom! Mikäli lähetyksesi mukana ei ole lähetettä tai palautustarraa, olethan yhteydessä asiakaspalveluun.
Paketin voit palauttaa maksutta HalpaHallin myymälään tai Postin / Matkahuollon kautta riippuen toimitustavasta. Ilmainen palautusoikeus ei koske kotoa noudettavia tuotteita.
Rahasi saat takaisin muutaman päivän kuluttua siitä, kun HalpaHalli on vastaanottanut tuotteen. Palautettava summa hyvitetään samalle maksutavalle, jolla tilaus on maksettu verkkokaupassa. Hyvityksestä saat sähköpostiisi tiedoksi hyvityslaskun. Riippuen maksutavasta, hyvityslaskun summa vähennetään alkuperäisen laskun summasta, tai summa siirtyy parin arkipäivän kuluessa automaattisesti tilille josta tilaus on maksettu.
Jos tuote todetaan palautuskelvottomaksi, ja kyseessä ei ole reklamaatio, tuote voidaan lähettää takaisin asiakkaalle postiennakolla toimituskuluja ja postiennakkomaksua vastaan. Jos asiakas ei tahdo tuotetta takaisin, tuote hävitetään. Tuotteen hintaa ei näissä tapauksissa hyvitetä. Mikäli olet epävarma onko tuote palautuskelpoinen, olethan yhteydessä asiakaspalveluun.
Huom! Mikäli tilaamasi tuote on rikki tai viallinen, olethan yhteydessä ensin asiakaspalveluumme.
HalpaHallista ostamillasi tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikuntoisia tuotteita, joten pakkaus ja sen sisältö kannattaa säilyttää huolellisesti. Tuotteen pakkauksen tulee olla ehjä ja edelleenmyyntikuntoinen. Ethän siis liimaa tai kirjoita mitään suoraan myyntipakkaukseen. Säilytä myös myyntilaput vaatteissa paikoillaan. Palautusoikeus ei koske elintarvikkeita, lahjakortteja, avattuja ja sinetöityjä tuotepakkauksia, alusasuja, joiden pakkaus on avattu, kosmetiikkaa sekä hygienia- ja intiimituotteita (kuten hyvinvointilaitteet, hiustenmuotoilulaitteet, karvanpoistolaitteet, hammasharjat, ihonkuorintalaitteet ja in-ear -laitteet).
Verkkokaupassamme ei ole vaihto-oikeutta. Halutessasi voit palauttaa tuotteen, ja tehdä uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta