7.7.2021

Matkaparkki.com avaa matkaparkkisovelluksen - yöpymismahdollisuus 22:lla HalpaHallin parkkialueella

Matkaparkki.com avaa matkaparkkisovelluksen ja yli 70 matkaparkkia Suomeen

Matkaparkki.com Oy vastaa karavanaarimatkailussa kasvaaneeseen matkaparkkikysyntään avaamalla yli 70 matkaparkin verkoston Suomeen. Yksittäisiä parkkeja alustalla on alkuvaiheessa yli 450. Matkaparkkiverkosto ulottuu koko Suomeen ja kasvaa päivittäin edelleen. Paikkoja alustalle tarjoavat suomalaiset yritykset, yhdistykset, kaupungit ja kunnat sekä yksityishenkilöt. Matkaparkki.com vastaa mobiilisovelluksensa kautta parkkien välityksestä, varauksista sekä maksuliikenteestä.

Matkaparkki.com on mobiilisovellus, jonka kautta matkailija voi etsiä, varata sekä maksaa itselleen luvallisen ja turvallisen yöpaikan. Ajatus on, että matkailija voi suodattaa sopivia parkkeja tarvitsemillaan palveluilla sekä haluamaansa ajanhetkeen. Matkailija saa sovelluksen kautta tiedot kohteen palveluista ja varauksen sekä maksun jälkeen voi navigoida kohteeseen yöpymään hänelle varatulle paikalle.

Matkaparkkien palvelutaso vaihtelee ja alustalta löytyy parkkeja niin ilman palveluita kuin kattavilla palveluillakin. Matkaparkki.com haluaa tarjota jokaiselle matkailijalle sopivan vaihtoehdon luvalliseen ja turvalliseen yöpymiseen. Osa tarvitsee sähköä, WC:tä, suihkua jne. osa haluaa ainoastaan esimerkiksi rauhallisen järvenrantapaikan tulipaikalla. Parkkien hinnat vaihtelevat 5€ ja 30€ välillä per yö.

Matkaparkki.com Oy julkaisee nyt Matkaparkki.com – mobiilisovelluksen, jonka kautta parkit ovat varattavissa perjantaista 18.6. alkaen. Sovellus on ladattavissa sovelluskaupoista. Samalla Suomen matkaparkkiverkosto laajenee merkittävästi, sillä alustalle avattavista matkaparkeista n. 90% on täysin uusia parkkeja. Toimitusjohtaja Valtter Tahkola on tyytyväinen parkkien laajuuteen.

”Parkkeja alustaan on saatu kerättyä hyvin ja meillä on mahtavia paikkoja joka puolella Suomea. Erityisen tyytyväinen olen suomalaisten kylien ja kyläyhdistysten kanssa aloitetusta yhteistyöstä, joka tuo pienillekin paikoille uusia matkailijoita ja tarjoaa matkailijoille hienoja matkailuelämyksiä kotimaassa. Myös kunnat ja kaupungit ovat olleet aktiivisia ja jatkossa yhä useammassa kunnassa on tarjolla luvallinen yöpaikka karavaanareille hyvällä sijainnilla lähellä palveluita. Se hyödyttää niin matkailijaa, kuin kuntaakin kasvaneen matkailutulon myötä.”

Merkittävä yhteistyö on aloitettu myös HalpaHallin kanssa, joka tuo lähes kaikkien Suomen HalpaHallien pihaan matkaparkin luvalliseen yöpymiseen. HalpaHallit sijaitsevat hyvillä sijainneilla ja parkkeihin on helppo tulla. Lisäksi matkailija hyötyy HalpaHallin tarjoamista palveluista.

Matkaparkki.com:in tavoitteena on kasvattaa matkaparkkiverkosto Suomessa 200 matkaparkkiin tämän kesän aikana, mikä tarkoittaa noin 1000 yksittäistä parkkia. Lisäksi yhtiö suunnittelee kansainvälistymistä nopealla aikataululla.

Matkaparkki.com -palvelu käytettävissä HalpaHallien parkkialueilla seuraavilla paikkakunnilla: Alahärmä, Alajärvi, Haapavesi, Haukipudas, Iisalmi, Jalasjärvi, Kauhajoki, Kauhava, Kaustinen, Kiiminki, Lapua, Liminka, Muhos, Muurame, Närpiö, Oulainen, Pori, Pyhäjärvi, Raahe, Seinäjoki, Siilinjärvi, Äänekoski.

Yöpymiset 31.7.2021 saakka 0€/yö! *

* Tarjous voimassa 31.7.2021 saakka Matkaparkki.com -sovelluksen rekisteröityneille käyttäjille HalpaHalli-myymälöiden parkkialueilla. Tarkista Matkaparkki.com -sovelluksesta myymäläpaikkakunnat, joissa yöpymismahdollisuus.