Pakassa on 100 uutta kaksipuolista yleistietoaiheista kysymyskorttia, jotka sopivat Smart10- tai Smart10 JR -pelin peliyksikköön. Yhteensä siis 200 uutta kysymystä ja 2000 uutta vastausvaihtoehtoa!
Smart10 on tietopeli, jossa ei tarvitse odotella pitkään omaa vuoroaan. Jokaiseen kysymykseen on 10 vastausvaihtoehtoa, ja kaikki pääsevät vastaamaan jokaiseen kysymykseen. Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa vastausmerkin, ja kierroksen lopulla niistä merkitään jokaiselle pisteet. Jos on epävarma, voi kysymyksen passata ja pitää jo kerätyt vastausmerkit. Kunkin kierroksen pelimerkit ja pisteet voi kuitenkin menettää, jos vastaa väärin - koko pistepotti ei kuitenkaan mene tyhjäksi, vaan edellisten kierrosten pisteet säilyvät. Ensimmäisenä 30 pistettä kerännyt voittaa pelin.
Pakassa on 100 uutta kaksipuolista yleistietoaiheista kysymyskorttia, jotka sopivat Smart10- tai Smart10 JR -pelin peliyksikköön. Yhteensä siis 200 uutta kysymystä ja 2000 uutta vastausvaihtoehtoa!
Smart10 on tietopeli, jossa ei tarvitse odotella pitkään omaa vuoroaan. Jokaiseen kysymykseen on 10 vastausvaihtoehtoa, ja kaikki pääsevät vastaamaan jokaiseen kysymykseen. Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa vastausmerkin, ja kierroksen lopulla niistä merkitään jokaiselle pisteet. Jos on epävarma, voi kysymyksen passata ja pitää jo kerätyt vastausmerkit. Kunkin kierroksen pelimerkit ja pisteet voi kuitenkin menettää, jos vastaa väärin - koko pistepotti ei kuitenkaan mene tyhjäksi, vaan edellisten kierrosten pisteet säilyvät. Ensimmäisenä 30 pistettä kerännyt voittaa pelin.
- Lisäosa Smart 10 -visailupeliin - 200 uutta yleistietokysymystä - Pelaajat: 2-8 - Pelin kesto: n. 20 min - Kieli: Suomi - Ikäsuositus + 14 vuotta
Saatavuustilanne myymälöissä voi vaihdella nopeastikin. Tarkka saatavuus pystytään todentamaan vain paikan päällä. Ale-hintaisia tuotteita ei ole mahdollista varata.