HalpaHallin verkkokauppa palvelee ensimmäisenä verkkokauppana Suomessa viittomakielisiä asiakkaita heidän omalla äidinkielellään. Palvelu tapahtuu Chabla-mobiilitulkkauspalvelun avulla.
- Haluamme olla verkkokaupan edelläkävijöitä tarjoamalla asiakaspalvelua myös viittomakielisille asiakkaille. HalpaHallin verkkokaupasta voi tilata luottaen siihen, että viittomakielellä hoituu yhteys asiakaspalveluun kaikissa verkkokauppaan ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä, kertoo HalpaHallin asiakaspalvelupäällikkö Eveliina Palola.
HalpaHallin verkkokauppapäällikön Tapani Mustosen mukaan uusi palvelu on erinomainen esimerkki siitä, miten digitalisaation avulla ihmisille voidaan tarjota parempaa arkea.
- Tällä palvelulla helpotamme niitä vaikeuksia, joita kuurot kohtaavat jokapäiväisessä elämässään. Tässä tapauksessa puhelimella asiointiin liittyviä, Mustonen toteaa.
Chabla-applikaation voi ladata veloituksesta Android-laitteille Google Play-kaupasta ja iOS-laitteille App Storesta. Latauksen jälkeen asiointi onnistuu veloituksetta. HalpaHalli palvelee Chabla-asiakkaitaan arkisin klo 12-16. Puhelinnumero on 06 822 0200.
Chablan perustaja Marko Vuoriheimo iloitsee HalpaHallin kanssa käynnistyneestä yhteistyöstä.
- Tämä on meille viittomakielisille upea juttu. Enää ei tarvitse pyytää perheenjäsentä tai kaveria soittamaan verkkokauppaan, jotta saisin haluamani tuotteen tai tiedon. Kiitos HalpaHallille, että se tarjoaa tämän upean palvelun, Vuoriheimo sanoo.
HalpaHallin verkkokauppa palvelee osoitteessa www.halpahalli.fi
Lisätiedot:
Tapani Mustonen,
verkkokauppapäällikkö
Kokkolan HalpaHalli Oy
puh. 020 718 2010
tapani.mustonen@halpahalli.fi
Marko Vuoriheimo,
CEO
Signmark Productions Oy
Mireal Oy, Chabla Oy
puh. 045 674 1470
marko@signmarkproductions.com