Kiimingin HalpaHallin laajennus valmistui

Kiimingin HalpaHallissa juhlitaan torstaina laajennetun myymälän avajaisia. Uudistuksessa myymälätila kasvoi runsaaseen 6 000 neliöön, elintarvikevalikoimat laajenivat ja pysäköintitilaa tuli lisää kymmeniä autopaikkoja.

- Kiimingissä kaupankäynti on ollut vilkasta, ja tilat kävivät asiakkaillemme ahtaiksi. Laajennuksen yhteydessä lisätilaa saivat kaikki osastot, mutta erityisen merkittävää on ollut elintarvikeosaston laajentuminen sekä neliöiltään että valikoimiltaan, kertoo Kokkolan Halpa-Halli Oy:n varatoimitusjohtaja Ari Isohella.

Elintarvikeosastolle asennettiin lisää kylmäkalustemetrejä. Uudet energiatehokkaat kylmäkalusteet ovat ovellisia, ja ne toimivat ympäristöystävällisesti hiilidioksidilla. Myös kiiminkiläisten suosituksi lounaspaikaksi noussut HH Keittiö on päivitetty entistä viihtyisämmäksi.

- Tila- ja kalusteratkaisut tarjoavat ennen kaikkea parempaa asioimisen helppoutta. Ilmeeltään uudistunut myymälä edustaa HalpaHallin uutta brändi-ilmettä. Olemme tosi iloisia, että asiakkaamme pääsevät nauttimaan myymäläuudistuksesta Halpa-Hallin 50-vuotisjuhlavuoden kunniaksi, Ari Isohella toteaa toivottaen asiakkaat tervetulleiksi tutustumaan edullisiin avajaistarjouksiin.

Laajennuksen rakennuttajana on toiminut Kiinteistö Oy Kiimingin Arvokiinteistö, ja KVR-urakoitsijana Rakennuspalvelu Kurtti Oy.

Ari Isohella

varatoimitusjohtaja