Back to Top

Usein kysyttyä

Verkkokauppa

 

Ostoskoriin lisäämäni tuote olikin loppuunmyyty kassalle mennessäni, kuinka se on mahdollista?
Varaamme tuotteen siinä vaiheessa kun olet suorittanut maksun kassalla. On saattanut käydä niin, että joku toinen on valinnut saman tuotteen ja ehtinyt suorittaa maksun ennen sinua.


En ole saanut tilausvahvistusta, miten toimin?
Mikäli et ole saanut sähköpostiisi tilausvahvistusta tilauksen tehtyäsi, ole yhteydessä asiakaspalveluun varmistaaksesi, että tilaus on tullut onnistuneesti perille.


Mitkä maksuvaihtoehdot ja kortit käyvät maksuvälineinä?
Svea Laskulla tai erämaksulla, Visa- ja Mastercard-korttiperheet: Visa credit, Visa debit, MasterCard credit, MasterCard debit, Visa Electron, V Pay, Maestro ja Eurocard -korteilla. Verkkopankkitunnuksilla verkkopankissa. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Siirto- ja MobilePay -mobiilimaksutavoilla.


Minulla on HalpaHallin lahjakortti. Voinko maksaa sillä verkko-ostokseni?
HalpaHallin lahjakortilla voit maksaa missä tahansa HalpaHallin myymälässä. Verkkokaupassa voit maksaa yllämainituilla maksuvaihtoehdoilla. 


Voinko maksaa laskulla/erämaksulla?
Jos olet valinnut maksutavaksi Svea laskun tai erämaksun, voit valita osissa maksamisen. Lisää maksutavoista voit lukea täältä.


Kuinka kauan paketteja säilytetään noutopisteissä? 
Myymälöissä paketteja säilytetään 14 vuorokautta. Postin ja Matkahuollon toimipisteissä ja pakettiautomaateissa lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan.


Miten palautan tuotteen?
Tilaamillasi tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Täytä tuotteen mukana tullut palautuslomake, pakkaa tuote huolella ja liimaa lähetyksen mukana tullut palautustarra paketin päälle. Tutustu palautusehtoihin täällä.
 

Milloin saan rahani takaisin palauttamastani tuotteesta?
Tuotepalautus käsitellään paketin saapuessa meille. Rahat palautuvat muutaman päivän kuluttua palautuksesta.


Voinko vaihtaa tuotteen?
Tilaamallasi tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta. Tuotepalautus on maksuton. Ilmainen palautusoikeus ei koske kotoa noudettavia tuotteita.

Ostamani tuote on viallinen, mikä avuksi?
Mikäli huomaat ostamassasi tuotteessa virheen, ota yhteys asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@halpahalli.fi tai 06 822 0200.

 

Myymälät

Mistä löydän HalpaHallin myymälöiden aukioloajat ja osoitteet?
Myymälöiden aukioloajat ja osoitteet löydät täältä.
 

Mistä tiedän, onko haluamaani tuotetta saatavilla myymälässä?
Verkkokaupasta näet kyseisen tuotteen kohdalta, onko sitä saatavilla myymälässä. Klikkaa tuotteen kohdalta lue lisää ja avaa alhaalta välilehti, jossa lukee myymäläsaatavuus. Huomioithan kuitenkin, että tuotteiden myymäläkohtainen saatavuustilanne voi vaihdella nopeasti. Emme voi taata yksittäisen tuotteen saatavuutta.


Voinko palauttaa alennuksesta ostamiani tuotteita?
Sinulla on täysi 30 päivän palautus- ja vaihto-oikeus myyntikuntoisille ja käyttämättömille normaalihintaisille tuotteille. Alennusmyynnistä ostetuilla tuotteilla on 30 päivän vaihto-oikeus.


Mistä löydän HHKeittiön lounaslistan?
HHKeittiön lounaslistan ja Á la Carte-listan löydät täältä.


Kauanko lahjakortti on voimassa?
Paperisilla lahjakorteilla ei ole määritelty viimeistä voimassaolopäivää, muoviset lahjakortit ovat voimassa vuoden ostopäivästä/viimeisestä latauskerrasta lähtien.


Miten voin hakea töihin HalpaHalliin?
Avoimen työhakemuksen voit täyttää täällä.


Mistä löydän uusimman kuvaston?
HalpaHallin uusimmat kuvastot löydät täältä. Jotta saat tuoreimmat tarjoukset sähköpostiisi, tilaa uutiskirje sähköpostiisi täältä.

HalpaHalli Facebookissa HalpaHalli Instagramissa  HalpaHalli Youtubessa  HalpaHalli Twitterissä  HalpaHalli LinkedInissä