Back to Top

Usein kysyttyä

Verkkokauppa


Ostoskoriin lisäämäni tuote olikin loppuunmyyty kassalle mennessäni, kuinka se on mahdollista?
Varaamme tuotteen siinä vaiheessa kun olet suorittanut maksun kassalla. On saattanut käydä niin, että joku toinen on valinnut saman tuotteen ja ehtinyt suorittaa maksun ennen sinua.


En ole saanut tilausvahvistusta, miten toimin?
Mikäli et ole saanut sähköpostiisi tilausvahvistusta tilauksen tehtyäsi, ole yhteydessä asiakaspalveluun varmistaaksesi, että tilaus on tullut onnistuneesti perille.


Mitkä maksuvaihtoehdot ja kortit käyvät maksuvälineinä?
Voit maksaa verkkokauppaostoksesi Visa ja MasterCardilla, verkkopankkitunnuksilla verkkopankissa, HalpaHalli laskulla tai HalpaHalli Kukkaro-tilin avulla.


Minulla on HalpaHallin lahjakortti. Voinko maksaa sillä verkko-ostokseni?
HalpaHallin lahjakortilla voit maksaa missä tahansa HalpaHallin myymälässä. Verkkokaupassa voit maksaa yllämainituilla maksuvaihtoehdoilla. 


Voinko maksaa laskulla/erämaksulla?
Jos olet valinnut maksutavaksi HalpaHalli Kukkaron tai laskun, voit valita osissa maksamisen, mikäli ostoksesi loppusumma on vähintään 50 euroa. Sähköpostiisi saapuneesta laskusta löydät linkin, jonka kautta voit hyväksyä maksamisen ehdot. Lisää maksutavoista voit lukea täältä.


Kuinka kauan paketteja säilytetään noutopisteissä? 
Myymälöissä ja matkahuollossa pakettia säilytetään 14 vuorokautta. Postin toimipisteissä ja pakettiautomaateissa lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan.


Miten palautan tuotteen?
Tilaamillasi tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Täytä tuotteen mukana tullut palautuslomake, pakkaa tuote huolella ja liimaa lähetyksen mukana tullut palautustarra paketin päälle. 
 

Milloin saan rahani takaisin palauttamastani tuotteesta?
Tuotepalautus käsitellään paketin saapuessa meille. Rahat palautuvat muutaman päivän kuluttua palautuksesta.


Voinko vaihtaa tuotteen?
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, voit tehdä uuden tilauksen heti verkkokaupassa ja palauttaa väärän tuotteen ilmaiseksi. 


Ostamani tuote on viallinen, mikä avuksi?
Mikäli huomaat ostamassasi tuotteessa virheen, ota yhteys asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@halpahalli.fi tai 06 822 0200.


Myymälät

Mistä löydän HalpaHallin myymälöiden aukioloajat ja osoitteet?
Myymälöiden aukioloajat ja osoitteet löydät täältä.
 

Mistä tiedän, onko haluamaani tuotetta saatavilla myymälässä?
Verkkokaupasta näet kyseisen tuotteen kohdalta, onko sitä saatavilla myymälässä. Klikkaa tuotteen kohdalta lue lisää ja avaa alhaalta välilehti, jossa lukee myymäläsaatavuus. Huomioithan kuitenkin, että tuotteiden myymäläkohtainen saatavuustilanne voi vaihdella nopeasti. Emme voi taata yksittäisen tuotteen saatavuutta.


Voinko palauttaa alennuksesta ostamiani tuotteita?
Sinulla on täysi 30 päivän palautus- ja vaihto-oikeus normaalihintaisille tuotteille. Alennusmyynnistä ostetuilla tuotteilla on 30 päivän vaihto-oikeus.


Mistä löydän HHKeittiön lounaslistan?
HHKeittiön lounaslistan ja Á la Carte-listan löydät täältä.


Miten voin hakea töihin HalpaHalliin?
Avoimen työhakemuksen voit täyttää täällä.


Mistä löydän uusimman kuvaston?
HalpaHallin uusimmat mainoskuvastot löydät täältä. Jotta saat tuoreimmat tarjoukset sähköpostiisi, tilaa uutiskirje sähköpostiisi täältä.

HalpaHalli Facebookissa HalpaHalli Instagramissa  HalpaHalli Youtubessa  HalpaHalli Twitterissä  HalpaHalli LinkedInissä